Online markedsføring.

Et unikt brand har ingen konkurenter

Få besøgende til dit websted og konverter dem til kunder.

Online markedsføring services.

Facebook Ads

Sociale medier som Facebook og Instagram giver dig rigtig mange muligheder for, at nå ud til potentielle nye kunder og skabe opmærksomhed omkring dit brand, produkt eller ydelse.

TikTok Ads

TikTok-annoncer er en fantastisk måde at nå et nyt og engageret publikum på. De er korte, kreative og engagerende, hvilket betyder, at folk er mere tilbøjelige til at se dem. Og fordi TikTok er en så populær app, er du sikker på at nå ud til et stort antal mennesker med dine annoncer.

Goolge Ads

Google Ads og Google Shopping Ads er en fantastisk måde at nå ud til potentielle kunder på. De er begge meget effektive til at målrette folk, der allerede er interesserede i det, du har at tilbyde. De er også meget overkommelige, hvilket gør dem til en god mulighed for virksomheder af alle størrelser.

Email marketing

Email marketing er en utrolig effektiv måde at nå ud til kunderne på, promovere produkter eller tjenester og opbygge relationer med kunderne. E-mail-markedsføring kan tilpasses til specifikke kunder, og automatiserede strømme kan hjælpe med at udføre kampagner hurtigt og effektivt.

Kunderejsen.

Værdifulde oplevelser med udgangspunkt i kunden er, hvad der skaber vækst

Hos Difento arbejder vi med afklaring og optimering af den totale kunderejse med henblik på at skabe bedre kundeoplevelser og større kundeværdi.

For at differentiere sig i et konkurrencepræget landskab kræver det, at man fokusere på at maksimere slutkundeværdien gennem kundefokuserede tiltag.

tilgang 2 difento

Sådan arbejder vi med kunderejsen

1. fase

2. fase

3. fase

Paid social.

Social media annoncering

Sociale medier giver dig rigtig mange muligheder for, at nå ud til potentielle nye kunder og skabe opmærksomhed omkring dit brand, produkt eller ydelse.

Selvom at du kan nå ud til rigtig mange mennesker for et beskedent beløb, er det enormt vigtigt at du har gjort dig nogle overvejelser omkring hvad din målsætning er og hvordan du vil prøve at opnå denne målsætning – for hvis ikke du gør det rigtigt, vil du spilde tid og penge.

Facebook annoncering.

4.5 millinoner brugere i Danmark

Der er mange muligheder med annoncering på Facebook og det er også en platform som både B2C og B2B virksomh. Facebook-annoncering kan hjælpe virksomheder med at øge deres brand awareness, skabe trafik til deres websted, generere leads og salg og meget mere.

keyboard typing

Sådan arbejder vi med Paid Social

1. fase

2. fase

3. fase

Paid Social Case
med Lipati.

1 %
Stigning i trafik
1 %
Stigning i antal ordre
1 %
Stigning i retunerende kunder

Instagram.

Det handler om at være kreativ i sin brand fortælling

På Instagram er kreativitet nøgleordet for at få succes. Med muligheder som f.eks. Reels, Instagram shopping og samarbejds opslag, har man et rigtig godt fundament for at skabe et stærkt brand.

Modsat Facebook, er Instagram oftest brugt til at blive inspireret af andre brugere på platformen. Instagram er derfor en platform der både kan bruges via betalt annoncering men i den grad også til at øge kendskabet til sin virksomheder gennem organisk indhold. Det ene udelukker ikke det andet, så hvis du overvejer at skruer lidt op for rækkevidden og nå ud til endnu flere potentielle kunder, så er Instagram oplagt.

TikTok.

"Don't Make Ads. Make TikToks"

I 2016 blev den kinesiske Video app TikTok lanceret som er den nye dreng i klassen. Den kortformede video app har siden sin start taget verden med storm og har samlet over 3 milliarder downloads på verdens plan og er blevet den mest downloaded app i verden i 2021.

Med den enorme popularitet TikTok har fået de sidste par år, er flere og flere virksomheder begyndt at tage platformen i brug som en del af deres markedsføring. Siden lanceringen i 2016 har både små og store virksomheder oplevet stor forretningsmæssig succes ved at gå viralt med deres indhold på TikTok.

TikTok annoncering

TikTok har skabt en platform hvor man kan opnå stor succes på meget kort tid og med implementering af deres annonceplatform i 2020, er TikTok blevet en enormt interessant platform for mange virksomheder.

Hvad siger statistikkerne?

  • 1.3 milliarder aktive brugere i 2022
  • Gns. screentime pr. måned : 53 minutter
  • Brugere i alderen 10-25 år er 1.3x mere tilbøjelige til at købe noget på TikTok, end på andre platforme.
  • 60% af alle brugere på TikTok følgere virksomheder på TikTok

TikTok tjeklisten.

Hvis du kan sige ja til nedenstående liste, vil vi anbefaler dig at komme i gang med TikTok.

Kan dit produkt eller ydelser forklares gennem en video på 15 sek? Enten ved en demonstration eller ved en kort forklaring.

Kan dit produkt eller ydelser købes online?

Er din målgruppe mellem 10-35 år?

Hattrick?

Hvis du kan sige ja til de tre punkter anbefaler vi, at du kommer i gang med TikTok.

Trustpilot anmeldelser
4.5/5
Tilbage

Aarhus

CVR: 41056924

11°C
Overcast clouds
Formular udfyldt!
Spørgsmål til Online markedsføring?
difento favicon

Hejsa, har du spørgsmål kan jeg helt sikkert hjælpe 😊

Stil mig et spørgsmål her!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.