Difento Outsource.

"Som at have en dyr marketingsafdeling,
uden at have en dyr marketingsafdeling"

Outsource hele din marketingafdeling. 3 Kompetencer; Marketing og SoMe, Webudvikling & Design til en fast lav månedlig pris.

3 kompetencer i 1.

Webudvikling

Administration af din hjemmeside eller webshop. Certificerede eksperter i WooCommerce, som et af 100 bureauer globalt.

Social Media

Specialiseret kyndig i at styre SoMe-kanaler, fra organisk til betalt.

Design

En virksomheds visuelle identitet er et af de vigtigste aspekter af dens branding. Det er det, kunderne ser, når de tænker på virksomheden.

Inhouse, outsourcing og Difento Outsource.

Hvad er de reelle forskelle mellem inhouse, traditionel outsourcing og vores outsourcing?

Konceptet.

Få en hel marketingafdeling uden den store regning. Hos os får de tre kompetencer tilknyttet din virksomhed som alle udgør en del af en reel marketing afdeling.

Inhouse

Inhouse marketing medarbejder
25.000 - 45.000 Måned
  • Ingen kulturelle forskelle
  • Prisvenligt
  • Mange kompetencer
  • Tæt kommunikation
  • Fast månbedlig pris
  • Tillid
  • Kender din virksomhed
  • Ingen interne udgifter

Outsourcing

Traditionel outsourcing
? - 45.000+ Måned
  • Ingen kulturelle forskelle
  • Prisvenligt
  • Mange kompetencer
  • Tæt kommunikation
  • Fast månedlig pris
  • Tillid
  • Kender din virksomhed
  • Ingen interne udgifter

Difento outsourcing

Outsourcing af afdeling til Difento
Fra 10.000 Måned
  • Ingen kulturelle forskelle
  • Prisvenligt
  • Mange kompetencer
  • Tæt kommunikation
  • Fast månedlig pris
  • Tillid
  • Kender din virksomhed
  • Ingen interne udgifter

Hvorfor det er dyrt at have inhouse marketingafdeling.

Hvad koster det at have én inhouse marketing medarbejder?

Gennemsnitslige grundløn

Månedlige løn: 33.700 DKK

Årlige løn: 360.000 DKK

Ifølge jobindex er gennemsnistlønnen for en marketing medarbejder på 33.700 Dkk / måned.

Reelle omkostning

Månedlige kost: 45.000 DKK

Årlige kost: 540.000 DKK

Ifølge dansk Industri og AZETS er den totale kost 35 – 54% oveni lønnen. Da nedenstående ting ligeledes indgår i prisen af en medarbejder.

Hvorfor det koster 35 - 54% ekstra

Hvad koster det at have en medarbejder?

Disse eksperter tilknyttes din virksomhed.

Som at have 3 ansatte til en lille pris til hele din marketingafdeling til en lille pris om måneden.Difento er et digitalt bureau. Siden dag ét har vi i Difento hjulpet virksomheder med deres digitale forretning. Vi har siden starten nydt hvert sekundt af vores arbejde.

Martin Brink Eneberg

Designansvarlig

Martin bliver tilknyttet som designansvarlig og han står for at skabe det grafiske materiale til vores kunders markedsføring, uanset om det erSoMe, E-mail, flyers eller landingpages, så skaber han det unikke og autentiske.

Jonas Kløjgård Jensen

Marketingansvarlig

Jonas bliver jeres marketing og SoMe ansvarlige. Jonas tager beslutninger på baggrund af data og ikke antagelser. Som tidligere elitesportsudøver, er Jonas vant til at arbejde med målsætninger og resultater -gennem data sørger han for at indfri vores kunders målsætninger og opnå de bedste resultater.

Mikkel Faartoft Jensen

Teknikansvarlig

Mikkel bliver jeres webudvikler og han kender sit fagområde. Hans tilgang er, at det han skaber skal virke for kunden. Mikkel er derfor en webudvikler, der arbejder for at skabe den gode digitale oplevelse, så kunderne kommer igen.

Marketing og SoMe.

Jonas Jensen
Marketingansvarlig | Ansvarlig for opsætning af organisk samt betalt annoncering

Facebook Ads

Sociale medier som Facebook og Instagram giver dig rigtig mange muligheder for, at nå ud til potentielle nye kunder og skabe opmærksomhed omkring dit brand, produkt eller ydelse.

TikTok Ads

TikTok-annoncer er en fantastisk måde at nå et nyt og engageret publikum på. De er korte, kreative og engagerende, hvilket betyder, at folk er mere tilbøjelige til at se dem. Og fordi TikTok er en så populær app, er du sikker på at nå ud til et stort antal mennesker med dine annoncer.

Goolge Ads

Google Ads og Google Shopping Ads er en fantastisk måde at nå ud til potentielle kunder på. De er begge meget effektive til at målrette folk, der allerede er interesserede i det, du har at tilbyde. De er også meget overkommelige, hvilket gør dem til en god mulighed for virksomheder af alle størrelser.

Email marketing

Email marketing er en utrolig effektiv måde at nå ud til kunderne på, promovere produkter eller tjenester og opbygge relationer med kunderne. E-mail-markedsføring kan tilpasses til specifikke kunder, og automatiserede strømme kan hjælpe med at udføre kampagner hurtigt og effektivt.

Webudvikling.

Mikkel Faartoft Jensen
Tekniskansvarlig | Ansvarlig for webudvikling og håndtering af hjemmeside

Hjemmeside udvikling og håndtering

Certificeret WooCommerce Ekspert. 5 års erfaring i opbygning, udvikling og aministration af hjemmesider. Håndtere både WordPress, WooCommerce og Shopify.

Teknisk SEO

Bliv fundet på internettet. Anvendelse af SEO til en bedre placering på Google. Når du går i gang med at starte din hjemmeside op – om det er informativ side, en webshop, en side, der udbyder en ydelse eller andet, så er der en ting, man ikke kan komme uden om at forholde sig til, når man ønsker at være en stærk spiller på markedet.

Konverteringsoptimering

Konverteringsoptimering hjælper med at skabe en smidig og effektiv brugeroplevelse, hvilket kan føre til højere konverteringer. Især dropdown-menuer, navigationsrækkefølge, links og tekster samt visuelle signaler kan være yderst nyttige til at lede brugerne gennem købsprocessen. Derudover bør værditilbuddet være tydeligt på alle sider og modaler.

Design.

Martin Brink Eneberg
Designansvarlig | Ansvarlig for udarbejdelse af design og grafisk materiale

Webdesign

Det er vigtigt at skabe mockups og brugergrænseflader, der både er funktionelle og tiltalende for brugerne. Selv om det er vigtigt at tage hensyn til brugerens oplevelse, er det også nødvendigt at sikre, at designet er visuelt tiltalende. Når det kommer til webdesign, er det vigtigt at finde en balance mellem form og funktion.

Marketing materiale

Kampagner på de sociale medier er en god måde at introducere potentielle kunder til dit produkt på. De giver dig mulighed for at dele oplysninger om dit produkt på en sjov og engagerende måde. Videokampagner er også en god måde at introducere dit produkt på.

Præsentation

Vi tilbyder PowerPoint-præsentationer, Roll-Ups og bannerskilte til at hjælpe dig med at reklamere for din virksomhed eller dit produkt. Ideelt til messer og lign.

Firma identitet

En virksomheds visuelle identitet er et af de vigtigste aspekter af dens branding. Det er det, kunderne ser, når de tænker på virksomheden, og det er det, der repræsenterer virksomheden over for omverdenen. Et godt logo kan være meget mindeværdigt og være med til at skabe et positivt image for en virksomhed.

Difento outsource eksempel.

1 kontaktperson

Kontaktpersonen er her for at sikre, at din oplevelse med vores virksomhed forløber gnidningsløst. De vil være ansvarlige for at overvåge og håndtere eventuelle problemer.

3 kompetencer

Webdesign, udvikling og markedsføring er alle relaterede færdigheder, der vil hjælpe din virksomhed med at vokse i denne stadigt skiftende digitale æra, hvor forbrugerne ønsker ting hurtigt og samtidig kan få oplysninger om deres købsbeslutninger online

1/3 pris

Du betaler kun for en tredjedel af den løn, der er forbundet med at ansætte en ny medarbejder, men du får adgang til tre gange så mange kompetencer.

30 timer om måneden

Vi tilbyder 30 timer om måneden dedikeret udelukkende til arbejde med din virksomhed.

Et par dage om måneden ved kunde

Når vi arbejder sammen med dig, er vores mål at være lige så nærværende og engageret i din virksomhed. Vores fleksibilitet på afstand giver mulighed for denne form for interaktion.

baggrundsbillede difento tilgang

Konkrete fordele ved Difento outsource.

WooExperts

Direkte og hurtig adgang til WooCommerce support. Kun omkring 100 virksomheder på verdensplan er verificeret eksperter. Er der behov for plugins eller extension til WooCommerce er der yderligere reducerede priser.

PensoPay partner

Hurtig og direkte adgang til PensoPay support.

Upaper partner

Upaper er en platform til at udsende 3D PDF’er. Perfekt som kataloger til kunder både B2B og B2C.

Omnisend parter

Omnisend er et e-mail og SMS marketing tool, som er skrædersyet specielt til e-commerce brug.

Spar op til 12.500 ,- årligt i licenser.

Da vi har adgang til et hav af licenser, kører vi din virksomhed ind på vores og kan derved spare dig helt op til 12.500 årligt.

Vil du høre mere?

Udfyld formularen eller kontakt os.

Spekulerer du på, om du kan forbedre med din nuværende markedsføring?

Få en uforpligtende snak

Mangler du nogen til at varetage hele din online tilstedeværelse? Få en snak med os omkring dine behov og, hvad vi kan hjælpe med.

– Og nej, du bliver ikke skrevet op på en mail og spamliste

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Trustpilot anmeldelser
4.5/5
Tilbage

Aarhus

CVR: 41056924

12°C
Overcast clouds
Formular udfyldt!
difento favicon

Hejsa, har du spørgsmål kan jeg helt sikkert hjælpe 😊

Stil mig et spørgsmål her!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.